niedziela, 27 lipca 2014

Przez Elbląg do Gdyni

Już zdążyłam niemal zapomnieć o moim wypadzie na Gdynia Design Days, ale ponieważ dużo jeździłam ostatnio, to nie chciałam Was atakować kolejną relacją :)

Ale właśnie przyszedł ten dzień i czas na posta o GDD. Zanim jednak do tego dojdziemy muszę przyznać, że po drodze do Gdyni spotkała mnie ogromna niespodzianka. Akurat tak się złożyło, że musiałam być w tym samym czasie w Elblągu - czyli mieście, które dotychczas właściwie dla mnie nie istniało. I zawsze w takich sytuacjach przychodzi zaskoczenie:) 

Akurat w dniu kiedy byłam w Elblągu był wernisaż wystawy REDUCTIVE. Zupełnie nie spodziewałam się, że trafię na tak świetną wystawę.

Przede wszystkim miejsce - kościół przerobiony na galerię - rewelacja! Klimaty kościołów pełniących rolę inną od zamierzonych uwielbiam od dawna. Pisałam już o tym na przykład tu: http://lostintimepl.blogspot.com/2013/06/styl-belgijski Ale wydawało mi się, że to co widziałam w Holandii jest u nas niemożliwe. A jednak, i to z jakim rozmachem!

Ale coś holenderskiego w tej wystawie musiało być:) Nie tylko koncepcja i miejsce. Okazało się, że jest to największa wystawa, prezentująca prace czterech pokoleń holenderskich artystów nurtu abstrakcji geometrycznej zorganizowana poza Holandią.  A zatem Holendrzy :)

Więcej o wystawie możecie przeczytać TU. Wystawa czynna jest do 31 sierpnia 2014 r. Bardzo Wam polecam jeżeli będziecie w okolicy. Piękne miejsce, piękna wystawa.











 
















Ale nie o tym przecież miało być :)




A w ramach Gdynia Design Days odbyło się oczywiście Bloggers Zone. Było aktywnie, pracowicie i jak zwykle bardzo wesoło :) Świetni ludzi, wspólna pasja - z tego mogą wyjść tylko same dobre rzeczy :) I tak było!

Uczestnicy: 

Ula z Interiorsdesignblog - sprawca całego zamieszania :)
Marta z Fotostworów 
Ola z Piece of Love
Ania z NishyPoland
Paula i Magda z Coś Estetycznego
Diana z Szczęście jest Wyborem
Dagmara z ForElements
Kasia z Architekt na Szpilkach
Kasia z Home Glamour Now





Szkoda tylko, że tak krótko bo każdy z wykładów chciałoby się zdecydowanie przedłużyć, tyle jeszcze można by się dowiedzieć :) Zaczęła redaktor naczelna Elle Decoration Małgorzata Szczepańska.




Następnie odbyły się warsztaty stylizacji. Uwielbiam patrzeć jak z zestawu tych samych przedmiotów każdy wyczarowuje coś innego, w czym wyraża siebie i swój styl.















 Po warsztatach stylizacji nasz sponsor zorganizował rewelacyjne warsztaty fotograficzne - a zdjęcia - wiadomo, ważna sprawa dla każdego blogera :)














No i na koniec Dagmara Jakubczak z Forelements podzieliła się z nami wiedzą o klasykach dizajnu. I znowu to samo.. czyli chcę więcej :)




A wszytko co się wydarzyło zawdzięczamy zarówno patronom medialnym jak i sponsorom:







Już czekam na kolejne spotkania i nowe wyzwania :)


8 komentarzy:

  1. Miło było Cię poznać na żywo!:) Pozdrawiam cieplutko i do następnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie również Marysia! :) Miłego dnia i gorące pozdrowienia :)

      Usuń
  2. No i wspomnienia wróciły... Dobra wiadomość jednak jest taka, że już niedługo październik i atakujemy Łódź! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :)))) Atakujemy koniecznie :)) buziaki!

      Usuń
  3. ja bym wolała żebyście atakowały ze mną Eindhoven :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna relacja. dziękuje za tak dużą ilość zdjęć. niestety nie mogło mnie tam być, a tutaj mam chociaż namiastkę. pozdrawiam serdecznie!
    http://prezentnakazdaokazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń