sobota, 14 grudnia 2013

Stół na Święta i Aleksander:)

Już chyba nie da się ukryć, że Święta są blisko:) Na blogach dużo pięknych świątecznych inspiracji. A mnie jak zwykle najbardziej interesuje jak przystroić stół:) Świąteczne rodzinne  spotkania przy stole to dla mnie kwintesencja Bożego Narodzenia. Przynajmniej z tej świeckiej strony:) W tamtym roku też pokazywałam stoły świąteczne: http://lostintimepl.blogspot.com/2012/12/swiateczny-sto.html


W tym roku świąteczny stół mi się marzy inaczej. Taki naturalny, lniany. Mam ostatnio fazę na len więc trudno się dziwić:) Chciałam Wam pokazać jak pięknie można go przystroić. Bazą będzie zawsze piękny obrus.




[1]






[1,2]



[1,2]



[1,2]



[1,2]




Nie jest łatwo znaleźć ładny lniany obrus, zwłaszcza jeżeli chcemy mieć obrus bardziej elegancki z dobrej jakości lnu i pięknie wykończony. Jeżeli też spotkaliście się z takim problemem to chciałam Wam kogoś przedstawić:) 









Aleksandra poznałam w Paryżu podczas targów Maison&Objet. To przesympatyczny chłopak z polski mieszkający we Francji. Tam założył swoją firmę i tam odnosi sukcesy. Ale absolutnie nie wyklucza wejścia na polski rynek i zapewne nie odmówi nabywcom z kraju:)


Wejdźcie koniecznie na jego stronę: www.aleksanderjacob.com    Prawda, że piękna?


Aleksander ma obecnie dwie kolekcje NORD i SUD (obydwie piękne!). Kolekcja NORD to jednak właśnie ta, którą chciałam dzisiaj pokazać. Może komuś rozwiąże problemy świątecznych stylizacji...?

Ponieważ post jest o stole to pokazuję głównie materiał, obrus i serwetki, ale na stronie macie inne produkty. Powiem tak: widziałam na żywo i są piękne!

 








Mam nadzieję, że Was troszkę zainspirowałam:) W razie chęci zakupu kontaktujcie się bezpośrednio z Aleksandrem! Mail na jego stronie internetowej.


Pozdrawiam sobotnio i ciepło:)




5 komentarzy:

  1. sukulenty! <3 ja swoje przelałam :( chyba zaryzykuje i kupię znowu je.... chociaż obiecywałam sobie nigdy więcej roślin... jestem nadopiekuńcza dla nich...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieleniny na świątecznym stole są piękne :) Może tym razem się uda aż tak nie-dopieszczać ;)

      Usuń
  2. Super propozycje na świąteczny stół w klasycznym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń