niedziela, 9 czerwca 2013

Miejsce z widokiem

Pamiętam, że jak jako nastolatka często przesiadywałam na granitowym parapecie, patrzyłam przez okno, czytałam tam książki. Układałam na nim poduszki i spędzałam godziny na wpatrywaniu się w gwiazdy. Bardzo żałuję, że w tradycyjnych polskich domach z lat 70-tych  parapety były umieszczane tak wysoko i że wtedy nie znałam możliwości związanych z wykorzytaniem tej przestrzeni. Zresztą nadal mam wrażenie, że w polskich domach i mieszkaniach nieczęsto można spotkać takie rozwiązania.

Szkoda, bo można tę przestrzeń zagospodarować w ciekawy sposób. Oczywiście jest to możliwe, jeśli tylko konstrukcja i wysokość montażu okien na to pozwala. Przypuszczam, że gdybym miała takie miejsce, jak na poniższych inspiracjach to jako nastolatka spędzałabym tam jeszcze więcej czasu :)


Źródło: http://indulgy.com










Zabudowa pod oknem może również umożliwić stworzenie przytulnej jadalni.










Nie mówiąc już o sytuacji, gdy ma się  za oknem przepiękny widok. Szkoda byłoby tego nie wykorzystać i  nie stworzyć idealnego miejsca do odpoczynku i kontemplacji. Hmmm...znowu się rozmarzyłam :)






Baubauhaus.


Życzę wszystkim, abyście mogli tworzyć miejsca z takimi i innymi widokami ;) A kiedy tylko spełni się moje marzenie o domu,  mam już w głowie wiele inspiracji, które mam nadzieję, że pozwolą mi stworzyć moje własne miejsce z widokiem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz