niedziela, 12 maja 2013

Balkon inaczej

Kolejny rok i kolejny sezon balkonowy rozpoczęty:) Jak co roku oczywiście powstaje pytanie jak w tym roku ma wyglądać mój balkon? Dzisiaj o balkonie trochę inaczej. Nie o kwiatkach, stolikach i krzesłach ale o....  skórze owczej:) Wiem, że jedno z drugim ma niewiele wspólnego, a przynajmniej tak też do niedawna myślałam. Aż natrafiłam na to zdjęcie:



Podoba mi się na nim wszystko, ale to co zwróciło moją szczególną uwagę to skóry owcze na fotelach. Może rzuciły mi się w oczy ponieważ królują ostatnio w IKEA a ja wielokrotnie się zastanawiałam co mogłabym z taką skórą zrobić...?






Tak czy inaczej zaczęłam szukać więcej i więcej i okazuje się, że nie jest to jeden przypadek wykorzystania skóry owczej latem na balkonie. Tu kilka innych inspiracji:



















Co zatem zrobiłam? Oczywiście pojechałam do IKEA i kupiłam skórę owczą:) Teraz króluje na moim balkonie! :)








Udanego końca weekendu! Na balkonie i na owczej skórze! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz