wtorek, 15 stycznia 2013

Flower Power

Zauważyliście, że na niektórych zdjęciach wnętrz czegoś brakuje? Jakby nie było w nich życia?

A wystarczy jedna mała zmiana... cięte kwiaty:) W najbardziej zimnym pomieszczeniu bukiet kolorowych kwiatów wprowadzi ciepło i pozytywną energię. Śmiem twierdzić, że czasami bukiet świeżych dobrze skomponowanych kwiatów może wnieść więcej niż nowa sofa:) 


Ja mam kilka gatunków kwiatów, oraz kilka kolorów które lubię najbardziej. Lubię róże, piwonie (peonie), tulipany, hortensje, lilie, bez i hiacynty. Jeżeli chodzi o kolory to biały, różowy, herbaciany, fioletowy i pomarańczowy.


Kwiaty mogą pełnić różne role w rożnych wnętrzach. Kwiaty białe zasadniczo dodają elegancji i życia ale nie dodają koloru, dlatego często pojawiają się we wnętrzach, które są bardzo kolorowe.







Chociaż we wnętrzach stonowanych wyglądają równie pięknie:








Kwiaty mogą również stanowić dekorację samą w sobie nawiązując do kolorystyki wnętrza:











 Bądź przełamując kolorystykę wnętrza stanowiąc wyraźny akcent:











Ciekawym pomysłem są kwiaty w mniej typowych pomieszczeniach, takich jak łazienka albo sypialnia czy przedpokój:)












Zawsze wydawało mi się, że kwiaty to duży wydatek na krótki czas. Ale ostatnio robiąc zakupy w Almie kupiłam lilie za bodajże 17 zł.... Stały ponad tydzień (!) wyglądając pięknie, a nawet im wody nie zmieniłam.

Jest to również niezły trik dla tych, którzy sprzedają mieszkanie. Kwiaty we wnętrzu zawsze podniosą jego klasę:)


Czujecie niedosyt inspiracji kwiatowych? Zapraszam na pinterest:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz