piątek, 26 października 2012

Wzorzyście

Ostatnio coraz więcej pisze się o wzorach na tkaninach. A ja się nimi zachwycam już od dawna. No cóż, ale nie będę pierwsza, która o tym napisze:)

Pierwsza czy ostatnia muszę napisać bo każde wnętrze z kilkoma takimi poduchami dostaje nowego życia... A czasami tego "czegoś" nam bardzo potrzeba w mieszkaniu. Poduszka czy dywan zwracający na siebie uwagą być właśnie tym "czymś" co w porównaniu do niewielkich nakładów daje wielkie korzyści.





Tak częste wzory w domach amerykańskich u nas są jakby zupełnie niedoceniane. A szkoda bo dla mnie są po prostu piękne a każde wnętrze zyskuje z nimi klasy.

Najbardziej znane są dwa wzory:


SZEWRON


  oraz

QUATREFOIL


Niestety mało sklepów w polsce sprzedaje rzeczy z takimi wzorami, właściwie to nawet nie wiem gdzie ich szukać w stałej ofercie. Dlatego dałabym wszystko za taki sklep: http://shop.cococozy.com/


Inne wzory też mi się bardzo podobają... zwłaszcza wszystkie jednocześnie:)









Wzór może być również na małych przedmiotach..... Chcę takie mieć!!!! Kupiłam piękne pudełko na chusteczki raz na Westwing:https://www.westwing.pl/customer/account/create/?mdprefid=lostintimepl290514  w szewronie..ale chcę więcej więcej więcej!!! Ten sklep mnie położył na łopatki: http://www.jillrosenwald.com/pages/pattern 

... i niech ktoś powie, że amerykanie nie mają świetnego gustu. Wejdźcie na kolekcję dywanów.... mi się nasuwa tylko jedno pytanie...dlaczego? Dlaczego tak prostych pięknych rzeczu u nas nie ma?







A teraz inspiracje z sieci:







 








Mało inspiracji szewronowych? Tu ich jest wystarczająco : 
 http://pinterest.com/jmjholmboe/chevron-crazed/ 


Jeżeli widzieliście gdzieś w sklepach takie motywy proszę dajcie znać.

Ja widziałam tylko w Mint Grey... no i znowu mój wybór pada na ten sklep:)  


A już wkrótce w DIY kilka rzeczy w powyższe wzory do zrobienia samemu:)

Trzymajcie się... wzorowo.. a właściwie wzorzyście!:)

2 komentarze:

  1. POKOCHAŁAM TE WZORY OSTATNIMI CZASY ALE U NAS NIE DO KUPIENIA,TRZEBA WIĘC SAMEMU KOMBINOWAĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, bardzo mało. Można trafić przypadkowo w niektórych sklepach ale nigdy wtedy kiedy się szuka:):):) Za to w USA niemalże w każdym sklepie...

    OdpowiedzUsuń