sobota, 28 lipca 2012

Ελλάδα…

Grecja jest dla mnie miejscem wyjątkowy i osobistym... i żaden kryzys tego nie zmieni..

Moje miejsca to małe wyspy, które są bajeczne pod względem architektury… tam moje oczy chłoną wszystko wokoło i nie mogę uwierzyć… jak oni to robią...? skąd tam tyle gustu i smaku? 
... i to wszystko w miejscach wydawałoby się zupełnie zapomnianych…


 

Grecka architektura na lato ma niewiele sobie równych… może ta w powyższym wydaniu nie jest dostępna dla każdego, ale czyż nie byłoby miło chociażby sobie się tam powyobrażać? albo zaczerpnąć inspiracji..?



No cóż.... ja wróciłam właśnie z Naksos... piękna wyspa dla tych którzy lubią jeździć ubitymi drogami pomiędzy kukurydzą... jest kilka dróg asfaltowych, ale kto by jeździł na około:)


Medusa Resort dostarczył mi mnóstwo wrażeń estetycznych...


i kilku niezłych inspiracji...:)

potrzebny stolik....?



a może nie ma na czym usiąść....?




razem daje to całkiem niezły efekt:)





1 komentarz: